CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 29 juli 2012

Huisje 23 voor Corrie

Huisje nummer 23 is voor mijn vriendin Corrie. De gelegenheid waar ik dit huisje aan koppel, is het feit dat we gisteren gezellig op het terras een wijntje hebben gedronken. Aan haar verjaardag kan ik het huisje niet koppelen, want die was ik - althans wat het huisje betreft - op 15 mei vergeten. Dat was Corrie ook een beetje schuld, ze was op haar verjaardag namelijk op vakantie.....
Corrie heeft me voornamelijk tijdens de periode rond mijn scheiding goed bijgestaan. Ze was er altijd om me aan te horen, waarbij een glas wijn bijna nooit ontbrak. Nu zijn we heus geen zuiplappen hoor, maar een glaasje wijn bij een gesprek maakt het toch altijd net wat gezelliger. Afgelopen week had ze al drie keer gevraagd om samen een wijntje te gaan drinken, maar door het warme weer en  mijn eerste vakantieweek was ik of moe, of had hoofdpijn, of lag al te slapen op de bank.... Maar gisteravond is het ons toch gelukt om (samen met de mannen) een wijntje te gaan drinken op het plaatselijke terras.

3 reacties:

Guusje,

Mooi huisje voor een geweldige vriendin.

Gonny

Mobiel iets plaatsen is nog niet gelukt.... Je staat wel op mijn blogger lijst met foto van Tigger, maar met het oproepen van de pagina geeft hij error aan...

Kiekplaotiesenzo

een prachtig huisje met een mooie omschrijving!! nu ik deze bij jou zie krijg ik ook weer moed zo'n huisje te maken... groetjes, Diny