CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 7 juli 2012

Huisjes 21 en 22: voor Yvonne en Ton

Dachten jullie dat juni voorbij was en dat het dus gedaan was met de feestmaand in mijn omgeving? Nou, met het begin van de maand juli gaat het echt nog even door hoor! Op 2 juli was Yvonne jarig. In het dorp waar ik nu woon, was Yvonne een van mijn eerste vriendinnen en ze er is er nog steeds een. Yvonne is een gezellige vriendin. Ze is een enorme boekenwurm. Als ik op vakantie ga, hoef ik niet naar een boekwinkel of bibliotheek. Ik ga gewoon naar Yvonne en plunder haar boekenkast. En als we uit gaan (zo af en toe eens), dan valt er met Yvonne heel wat te dansen.

En de dag na de verjaardag van Yvonne, was Ton jarig. Die krijgt van mij huisje nummer 22. Ton is getrouwd met een van mijn vriendinnen (Marly, zie januari). Ton is een prima kerel, hij heeft echter 1 nadeel: hij is PSV-fan! (nee hoor, grapje, maakt me helemaal niks uit waar Ton fan van is!).

Later deze week waren er nog meer jarigen, maar ik heb even geen huisjes meer. Moet weer snel aan de slag! DOEI!!