CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 2 augustus 2012

Waar ga je naartoe als je op vakantie bent?

Ik weet niet wat jullie doen, maar als ik op vakantie ga, kijk ik altijd eerst op cosman.nl waar er quiltwinkels zijn. Ik ben nu op vakantie in Ierland (DS let op het huis en mijn moeder let op DS) en in Limerick ligt de grootste quiltwinkel van Ierland.

Het plan is om op dag 6 van onze vakantie in Limerick te overnachten, maar dat is op zondag, en dan is de winkel vast niet open. Dus zijn we vandaag zo'n 150 km omgereden voor het vakantiebezoekje aan een quiltwinkel. Op de foto sta ik af te rekenen, alhoewel ik dat door alle gezelligheid bijna was vergeten. De stofjes laat ik een andere keer zien.


5 reacties:

Lida

Ja dat doe ik dus ook, had altijd een hele lijst bij me, maar met mijn tablet is dat nu niet meer nodig, effe googlen en ik heb de dichts bijzijnde zo gevonden!
Geniet maar van je vakantie, groetjes
Lida

Birgitte aka Bietje

Dat doe ik ook. Maar of ik er ook kom is een tweede. DH doet hetzelfde met treinenwinkels. Mannen, het blijven kinderen.
Zo te lezen geniet jij van een fijne vakantie,het is je gegund.

Quiltblog Janine

Ik doe dat ook. Voor als ik iets nodig heb op vakantie. Dan moet ik dat toch kunnen halen? Stel je voor dat je niet verder kunt?

Gonny

Ik ben héééél benieuwd wat voor moois we 'straks'te zien krijgen ;-)

Oma San...houd van quilten

Haha wij gaan altijd naar Turkije, daar heb ik ze nog niet kunnen vinden maar verder, hier in Nederland, kijk ik wel altijd!

Leuke blog om te lezen!

Groetjes van Sandra