CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 25 september 2012

Camelot update

Ik heb eindelijk weer een paar blokken van de Camelot quilt afgemaakt. Ik ben ze door elkaar aan 't maken. Als ik ze uiteindelijk allemaal maar maak, toch? Boven zie je blok nummer 12 en beneden blok nummer 7. Het waren allebei weer leuke blokken om te maken.
Blok nummer 6 ligt ook zo goed als klaar op tafel, maar daarvan moet ik de middencirkel nog appliceren. En appliceren blijft niet mijn ding. Nu heb ik vorige week op Youtube een instructiefilmpje gezien en nu ga ik het toch gewoon doen. De quilt moet toch af komen!!

Mocht je morgen in Limburg zijn (het zou toch kunnen), ga dan even langs bij Quiltwinkel Marij in Beek. Daar is de open dag. Misschien komen we elkaar wel tegen!

Fijne dag nog.

Marion

7 reacties:

Klaske

Mooie blokken Marion!! Ik blijf appliceren juist een leuk werkje vinden, zo zie je maar weer, elk heeft weer z'n eigen voorkeur...Helaas, ben morgen niet in de buurt van Limburg;-))
Fijne dag!

Lida

Nee daar ben ik niet helaas, maar wat een schitterende blokken heb je gemaakt! Prachtige kleuren en sterkte met het appliceren, moet lukken hoor! Groetjes
Lida

marion

mooie blokken van de camelot, erg leuk om ze nu ook in andere kleuren te zien.

katrien

Wat een mooie blokken.

Grit

This block is so beautiful. All your Camelotblocks very nice.
Liebe Grüße Grit

Daniëlle

Oef, wat zijn ze mooi!! Heel veel plezier met appliceren, het gaat je vast lukken! Liefs, Daniëlle

feltfree på Åsly

Mooie blokken zeg.