CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 1 september 2012

Huisje 25 voor buurman Paul


Dit vind ik wel een leuk huisje voor mijn buurman Paul. Hij is vandaag jarig (41) en ik ga zo meteen even gezellig een glaasje wijn drinken ter ere van zijn verjaardag. Paul fietst heel af en toe met ons Gaef Gaas-clubje mee. Eigenlijk heeft-ie al een tijdje niet meer mee gefietst. Ik denk dat ik 'm zo maar even ga porren dat het weer hoog tijd wordt dat-ie op de fiets stapt. Feestjes met en bij Paul zijn altijd gezellig. Paul is grappig en zeer gevat. Altijd lachen dus! Ik ga er vandoor. Proost!

3 reacties:

Lida

Hoop dat je volgende huisje ook recht blijft staan! Grijns, geniet van een gezellige avond, groetjes
Lida

Daniëlle

25 al!! Gaat goed zo die bouw!! De camelot blokken zijn prachtig joh! Mooie avond verder, liefs, Daniëlle

Tariq Honey

I completely agree with you. I really like this article. It contains a lot of useful information. I can set up my new idea from this post. It gives in depth information. Thanks for this valuable information for all. And of course nice review about the application.
vakantiehuis dordogne