CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 30 november 2012

Huisjes: 34... 35..... 36



Ik weet 't, ik weet 't...... Ik heb mijn blog en mijn lieve lezers de hele maand november verwaarloosd. Ik ben in oktober aan een nieuwe baan begonnen (wel bij mijn eigen werkgever), waardoor ik 3 of 4 dagen per week naar Utrecht moet reizen. Op zo'n dag ben ik 12 uur van huis. Ik ben nog wel aardig aan handwerken toegekomen, maar het probleem zat 'm met name in het maken van de foto's. Daar had ik niet zo'n zin in of ik had geen daglicht, en dan kan ik met mijn smartphonetje niet zo'n mooie foto's maken. En dus verscheen er bijna een hele maand niets op mijn blog :-(

Maar vandaag heb ik een vrije dag genomen, heb wat geshopt voor Sint en Kerst (heb nog niet alles hoor) en nu - bij een lekker kopje koffie - is het tijd om weer eens wat te laten zien.

Dit huisje met de mooie sterrenlucht wordt opgedragen aan Richard; vriend van mijn partner, broer van mijn vriendin Andrea en schoonbroer van mijn vriendin Sylvia (die - als het lukt - later deze week nog een huisje krijgt). Als je zo van alle kanten aan elkaar gelinkt bent, heb je ook een huisje verdiend. Ook omdat-ie gewoon een aardige kerel is!


Het MEGAhuisje hierboven is voor Ton, die de echtgenoot is van vriendin Andrea (zie hierboven) en de schoonbroer van Richard van het huisje hierboven. 't is zowat één grote familie in mijn vriendinkring ;-)
Ton heeft allerlei woordjes die bij hem horen en die hij regelmatig noemt/roept. Ik zal ze hier niet noemen, maar MEGA, dat is een woord dat bij Ton hoort! Ton is trouwens ook een gewaardeerd lid van ons fietclubje Gaef GAAS. Richard ook, maar die hoort bij de A-ploeg. Die fietst beduidend sneller dan ons.


En dit laatste huisje is voor Mariet. Een lid van ons quiltclubje Quilt, Queck en Quatsj. Mariet heeft een heftig jaar achter de rug waarin zich een vreselijke ziekte openbaarde. Het lijkt er op dat Mariet het heeft overwonnen. Laten we hopen dat de vooruitzichten goed blijven. Ze heeft dit huisje op de Quiltingbee, afgelopen woensdag bij haar zus Pauline, zelf uitgezocht.

Zo, dat was weer even genoeg voor deze laatste novemberdag. Over 2 dagen zijn weer twee van mijn vrienden jarig. Ik hoop dat ik dan op tijd hun huisjes kan laten zien, dus hup, aan het werk!



3 reacties:

Lida

Soms gaan andere dingen voor en huisjes en bloggen zijn mar bijzaak hoor! Maar deze zijn weer leuk en goed terecht gekomen! Groetjes
Lida

marion

jee, 12 uur van huis. Pff dan is het je meer dan vergeven dat je niet blogt. Ik zou denk ik alleen maar slapen en eten nog

katrien

Succes met de nieuwe baan.
Leuke huisjes.