CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 2 november 2012

Regiodag van het Quiltersgilde in Limburg

Vandaag was de regiodag van het Quiltersgilde in Limburg. Samen met Pauline organiseer ik deze twee keer per jaar, volgens mij nu al zo'n 8 of 9 jaar. Het was weer een (heel) druk bezochte dag, maar het was ook alweer heel gezellig! Hierboven zie je het projectje dat we vandaag hebben gemaakt. Het is een Penny Rug. Het idee en patroon is uitgewerkt door Jacqueline van The Log Cabin.

Er waren vandaag 135 dames aanwezig. Dat zie er zo uit:
En nadat we 's morgens aan de Penny Rug hebben gewerkt, was het 's middags tijd voor de Show & Tell. Het is echt ongelooflijk wat er in onze provincie een productie aan quilts is, en met name worden er heel veel grote quilts gemaakt. Nee, die staan niet op de foto hier onder. Dat noemen we kleine projectjes of kleine quilts. En heel opvallend was het vandaag weer, dat de dames zoveel restenquilts maken! Ik vraag me toch af waar al die resten vandaan komen LOL.
Wil je alle quilts zien van de regiodag en een indruk krijgen wie er allemaal waren en hoe gezellig het was?
Klik dan op ondertaande link naar mijn Picasa fotoalbum.Daar zie je alle foto's van deze dag (op een paar na, die we op verzoek van de quiltsters niet publiceren).

Regiodag Quiltersgilde 2 november 2012





Veel kijkplezier! En misschien tot op onze volgende regiodag in april 2013?

9 reacties:

Gonny

Dat heb je weer snel gedaan. Bedankt!!! Nog even nagenieten...

Anja.M

Het was weer gezellig, en wat ben je snel.
Quilt groetjes Anja.

feltfree på Åsly

Wat een mooie producten zeg. Het ziet er erg gezellig uit zo de hele groep samen.

Anoniem

Leuk project, leuke sfeer, fijne contacten, goed georganiseerd.....wat kan ik meer zeggen???? Dank-je-wel meiden!!! Grtjs jeanny

Birgitte aka Bietje

Ziet er kei gezellig uit die regiodag. Maar helaas, helaas sommige mensen moeten werken. En voor een regiodag krijg ik echt geen vrij. Jammer, maar gelukkig hebben we de foto's nog.........

marion

wat een prachtig werkje voor de regiodag, heel erg mooi

vilterietje

ziet er weer heel mooi uit marjon!

Anoniem

Er zijn weer prachtige quilts gemaakt, groetjes van Dorien

leonie

Hallo Marion, ik heb je een award gegeven, kijk maar op mijn blog.
Groetjes, Leonie