CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 27 december 2012

De laatste twee huisjes voor mijn twee mannen



Het jaar 2013 stond in het teken van Building Houses from Scraps, een idee van Jeanneke. Sommige heel fanatieke quilters hebben dit jaar elke dag een huisje gemaakt. Ik heb het gehouden bij 42 huisjes. Dat het er 42 zijn, dat weet ik nu pas, want vandaag worden de laatste twee huisjes op mijn blog gezet. Het begon dit jaar op 1 januari, toen ik mijn eerste huisje aan mijn vader wijdde, die vorige jaar op eerste kerstdag plotseling overleed. Gedurende het hele jaar heb ik aan al mijn dierbaren een huisje gewijd.

En vandaag zijn de twee meest dierbare mannen in mijn leven aan de beurt: mijn zoon Teun (die het bovenste huisje krijgt) en mijn partner Theo (die het onderste huisje krijgt.


Teun en Theo zijn allebei vandaag jarig en bereiken vandaag ook nog heel bijzondere leeftijden: Teun is vandaag 18 geworden en Theo is 50 geworden. Sinds Teun in 1994 is geboren, is 27 december voor mij de derde kerstdag. We plakken aan de gezellige kerstdagen gewoon een extra dag er tegenaan een feesten gewoon door.

Nu gaat de klus komen om van deze 42 huisjes een quilt te maken. Daar moet ik nog eens over nadenken. Ik ben op internet wel alle leuke voorbeelden tegengekomen, dus inspiratie is er genoeg. Ik hou jullie op de hoogte!

3 reacties:

Terray

wauwwww mooi hoor. Het wordt dus een hele dierbare quilt. Trouwens nog gefeliciteerd met je jarige mannen!

Groetjes Tertia

Guusje,

Gefelociteerd met beide. Mooiehuisjes heb je voor ze gemaaktq. Benbenieuwd hoe je hem in elkaar gaat zetten.

marion

gefeliciteerd met je mannen en wat een mooie huisjes