CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 16 december 2012

Huisjes 37 en 38: voor Silvia en Ermindo

Het jaar loopt bijna ten einde. Er zijn nog een paar huisjes die ik wil opdragen aan mensen die me dierbaar zijn. Het bovenste huisje is voor een van mijn vriendinnen: Silvia. Silvia maakt deel uit van de familie waarvan meerderen tot mijn vriendenkring behoren. Ze is getrouwd met Roy van huisje nummer 18. Silvia staat altijd voor anderen klaar. Je hoeft haar maar te vragen en ze is er voor je. Ze krijgt dit huisje met vlindertjes omdat ze op dit moment best een moeilijke tijd doormaakt.
Huisje 38 is voor Ermindo, die getrouwd is met "oudste" vriendin Slavia. Van mijn vrienden ken ik Slavia en Ermindo het langst. Ze maken geen deel uit van mijn huidige vriendenkring (waar heel veel huisjes naar gaan), omdat ze ook ergens anders wonen. Maar uit het oog is nog niet uit het hart. Ermindo is fotograaf. Op deze site kan je foto's van hem zien. Ik vind het mooi wat hij heeft bereikt. Ik heb nog het begin van zijn carrière meegemaakt en weet dat hij hard heeft gewerkt om hier te komen.

Fijne zondag!