CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 26 december 2012

Kerstruil 2012


Vandaag mogen we onze cadeautjes van de Kerstruil 2012 laten zien. Katrien heeft dat dit jaar weer geweldig georganiseerd.

Ik heb mijn nieuwsgierigheid tot kerstavond kunnen bedwingen. Toen was het grote pakket, dat ik van Noa had gekregen, als laatste aan de beurt om opengemaakt te worden. (ik hoop dat ik de goede link voor Noa's blog heb gebruikt. Op haar kaartje stond geen blogadres, maar op de lijst met alle deelnemers, die we van Katrien hadden gekregen, stond één blognaam met Noa erin).

Wat ik heb gekregen?

Kerstklokken
Egels (met kerstmutsjes)
Rendier (dat precies de maat heeft van mijn kerstgroep, dus die gaat daar lekker bij de os en de ezel zitten, ook al hoort-ie niet in dat verhaal thuis)
Speldenkussen (en niet zo maar een, het is een biscornu)
Theelichtjes in een mooi zilverkleurig schaaltje.

Dank je wel Noa, ik ben er heel blij mee. De theelichtjes branden al op tafel, de kerstklokken heb ik bij de voordeur gehangen, de egels staan op de sidetafel, het rendier zoals geschreven in de kerstgroep en de becornu, die vind ik te jammer om er spelden in te prikken. Die blijft nog even gewoon op tafel liggen om ernaar te kijken.

En nu is het tijd om langs de andere blogs van de kerstruil te gaan.

10 reacties:

Liesbeth Wessels

Prachtige kadootjes! Op die biscornu kan ik een beetje jaloers zijn.! groeten van liesbeth

Noa

ben blij dat je het mooi vind,het is wel toevallig dat ik een kado wat ik voor jou had gekocht ook zelf kreeg.Ik heb mijn best gedaan

Bizzy Martine

Dag Marion, jij bent ook lekker verwend hè!!!
Grtjs, Martine

Guusje,

Wat een mooie cadeaus heb je gekregen, je bent heerlijk verwend.

AnitaS

Ook jij bent verwend. Ik denk dat de kerstruil zeer geslaagd is.

marion

je bent verwend.....

hobbyshop fugeltsje

Mooie cadeaus. Wat een verwennerij.
Gr. Miranda

Klaske

Leuke cadeautjes Marion!Vooral die stikelbaarchjes (Egeltjes)...
Nog een fijne 2e kerstdag!

feltfree på Åsly

Leuke cadeautjes zeg.
Fijne dag Frederika

Miss Steekjes

Wat een mooi pakket heb je ontvangen! Wat je verstuurd hebt was ook zeker de moeite waard.
Groetjes,
Jenni