CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 12 januari 2013

25 jaar geleden



was ik 21 jaar.

Op veel blogs kom ik deze dagen foto's tegen van toen men 21 was. Dit ben ik op mijn 21e. Ik heb wel lang moeten zoeken, want net zoals nu was ik ook vroeger degene die meer achter de camera stond dan ervoor. En als ik dezeal op de foto sta, dan is het een carnavalsfoto, verkleed en geschminkt als heks, clown, oud wijf of zoiets....
Dit is een van de eerste fotoshoots van Ermindo Armino. Tegenwoordig moet je flink betalen om een foto van hem te mogen verspreiden, maar ik ga er van uit dat op deze foto nog geen copyright is. We hadden destijds een fotoshoot met 4 vriendinnen. Twee van hen waren aupairs en kwamen uit Finland en uit Denemarken. De ander was Slavia, mijn beste vriendin destijds en nu de vrouw van Ermindo.

Ik werkte op mijn 21e als secretaresse bij een electronicabedrijf en ging veel op stap met vriendinnen. Mijn (inmiddels ex-)man ontmoette ik op mijn 22e. De krullen zijn nep. Permanent was in die tijd in. Gelukkig heb ik nooit van die hele fijne krulletjes gehad, hoewel een nieuwe permanent altijd al krullerig genoeg was!

Ik ga in blogland nog meer oude foto's bekijken!

8 reacties:

Lida

Leuke foto! Ja een permanentje was het toen helemaal, vooral die kleine krulletjes, ik haalde er meestal meteen de borstel door!
Groetjes
Lida

Klaske

Ha jij ook al permanent, het was echt in hé rond die tijd..
Staat je goed moet ik zeggen! Fijn weekend

baukje

Wat een leuke foto!!!! Ik heb ook een tijd permanent gehad maar op de foto die ik net geplaatst heb heb ik nog van dat lange sluike haar, dat was toen erg in en het moest vooral erg voor je ogen hangen.....

Guusje,

Wat een leuke foto en ja krulletjes waren toen heel erg in.

Balsemien

Dag Marion, ik hobbel van de ene jonge vrouw van 21 naar de andere! Leuk ook weer het bijzondere verhaal bij de foto...

Marianne

Hoi Marion, leuke foto, behalve de krulletjes niet zoveel veranderd, herkende je meteen!
Groetjes van Marianne

pauline

Hahaha, geen haar veranderd! Ik geloof dat half Nederland indertijd met permanent liep. Ik zelf ook.

Anoniem
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.