CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 30 januari 2013

Boompjes

Nee hoor, dit is geen nieuw project voor 2013.
Vorig jaar heb ik huisjes gemaakt. 42 om precies te zijn. Voor 42 mensen die mij dierbaar zijn.
Maar van 42 huisjes kan je geen leuk quiltje maken. En om nou huisjes te maken om uiteindelijk tot een mooie quilt te komen, en dan maar mensen erbij te verzinnen of uit te sluiten, dat zag ik niet zo zitten.
Dus heb ik besloten een aantal boompjes te maken. Als ik 7 boompjes maak (ze zijn 9,5x9,5 cm), dan heb ik 49 blokken en kan ik een quiltje maken van 7x7 blokken. In het echt vind ik ook dat een huis niet af is zonder groen er omheen, dus dat groen hoort ook in mijn quiltje. Nog 4 blokjes te gaan en dan kan ik weer verder met dit project.

4 reacties:

Rose-Anne

Wat een goed idee!! Vooral de boom met de eikeltjes vind ik erg leuk.
Rose-Anne

Gonny

Jij hebt goeie ogen dat je dat katterige stofje zag..... Het was de bedoeling voor een squilt maar op een of andere manier zijn de blokken niet even groot ('t zijn twee lappen) zodoende die mini uitvoering, maar het blijft kriebelen......
Leuke boompjes. Volgende week bij jou zien hoe het er in het echie uitziet.

Corina

Wat een leuk idee om boompjes bij de huisjes te doen! Mooie boompjes zijn ook nog eens.

Guusje,

Wat een goed idee en wat zijn ze mooi. Ze zullen straks een mooi geheel gaan vormen met de huisjes.