CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 27 januari 2013

Koning Swentibold

Mijn eerste (bijna) top van 2013 is klaar!
Afgelopen week heb ik het 16e blok gemaakt van de Camelot (die bij mij Koning Swentibold heet) en meteen daarna heb ik de naaimachine gepakt om de blokken aan elkaar te zetten. Dit is het resultaat!
Ik heb 15 van de 16 blokken verwerkt (het eerste blok heb ik niet verwerkt). De top is nu 1.20x2.00 meter. Ik wil aan allebei de zijkanten nog een strook maken, zodat de quilt uiteindelijk het formaat krijgt van een eenpersoonsquilt. Maar dit is het resultaat tot nu toe, en dat wilde ik jullie vandaag toch graag laten zien.

11 reacties:

Terray

Ik vind m prachtig!!! Dank je wel voor het laten zien. Ik geniet met je mee....

Groetjes
Tertia

Elly (creatieveling Elly)

Prachtig. Wat een werk, heel mooi

Klaske

Nou een mooi resultaat hoor!!

katrien

Prachtig hoor.

Nelleke

Hallo Marion,prachtig is je top geworden ben benieuwd hoe de top eruit komt te zien als er een rand aan zit.Groetjes Nelleke

Grit

Fantastisch!!!
Liebe Grüße Grit

marion

hij is heel erg mooi.........Ik krijg ook zin om de mijne weer verder te maken ( na al dat gedoe met brielle had ik er niet zoveel zin meer in) .....prachtig, dank je wel voor de inspiratie

Joan

Your quilt will look lovely when you complete it. I enjoyed your blog :)

Gonny

Jammer dat de kleuren niet zo mooi overkomen als het persoonlijk zien op de bee..... Ik krijg (bijna) de neiging om hem ook te willen maken......................

Guusje,

Hij is mooi. Wat goed dat je hem helemaal afhebt.

Els van der Graaf

Wat is het toch een mooie quilt he, ik vindt jou achtergrondkleur het ook geweldig doen bij de blokken. Mijn blok 13 is half af en ik ga hem zeker afmaken, ik maak hem op de quilt as you go methode omdat ik nog niet zo'n grote quilt heb gemaakt. Mijn achtergrond is lichtblauw.
groetjes van Els.