CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 20 april 2013

flink doorwerken..




Weten jullie nog dat ik bezig was met de HOPE-stofjes? Deze stofjes heb ik als pakket in Amerika gekocht. Een deel van de opbrengst van deze stofjes gaat naar onderzoek naar de ziekte ALS. Een goed doel dus. De laatste keer dat ik hierover heb verteld en geshowd, waren het nog maar losse sterblokjes. Nu de vader van Teun enkele weken geleden aan ALS is gestorven, vond ik het toch tijd worden dat deze quilt klaar zou komen. Ik maak hem namelijk voor Teun als herinnering aan zijn vader.

En ik moet zeggen, hij vordert nu gestaag.... Dat komt ook omdat ik 4 weken niet heb kunnen werken omdat ik mijn enkelbanden had gescheurd en daarbij een splintertje van het enkelbot was afgebroken. Ik heb dus een poosje met mijn voeten omhoog gezeten, en dan kan je heel wat naaiwerk verzetten ;-)

Ik moet nog twee rijen er aan zetten en dan een rand gaan verzinnen, dus helemaal klaar is hij nog niet. Maar ik vond dat ik toch even moest laten zien dat er hier in huis nog wat gedaan wordt met lapjes.

6 reacties:

Grit

Das wird ein toller Sternequilt.
LG Grit

Ronin

het is geweldig hoe de kleuren verlopen. het lijt alsof het beweegt, heel erg mooi. ik quilt zelf (nog) niet ben het wel van plan. nu brei, haak ik veel.
groet
ronin

Lida

Wow, die wordt echt schitterend en wat een prachtige herinnering aan zijn vader! Teun boft! Groetjes
lida

Irena

hele mooi effect,met de verloop van kleuren,prachtig,groetjes irena

Gonny

Hij wordt niet mooi...... Hij is nu al prachtig om te zien!!!

Marianne

Mooi,vooral het gebruik van de kleuren.Wordt een warme quilt voor Teun.
Groetjes Marianne