CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 12 april 2013

Vandaag was de regiodag van het Quiltersgilde in Limburg

Vandaag was de regiodag van het Quiltersgilde in Limburg. Samen met Pauline organiseer ik deze twee keer per jaar. Vandaag hadden we als onderwerp een Sudokuquilt maken. Eerst moesten onze gasten (130 dames) een sudokupuzzel maken. Aan de hand van de puzzel en volgens de beschrijving in het boekje dat we hebben gemaakt, moest men vervolgens aan de slag om hiervan een quiltje te maken. Op de foto zie je het voorbeeldquiltje.

Omdat het Quiltersgilde dit jaar 30 jarig jubileum viert, werden naast de kaarten ook postzegels verkocht en mochten we aan alle deelnemers van de regiodag een klein presentje uitdelen.

Dit jaar waren we allebei een beetje geblesseerd; ik heb 4 weken geleden mijn enkelbanden verrekt/gescheurd en een stukje bot afgebroken, en Pauline heeft een ontsteking in haar achillespees. Vandaar dat Mariet en Gonny, die ons ook bij de voorbereidingen hebben geholpen, de show & tell hebben verzorgd. Als je een beetje naar beneden scrollt zie je links een diavoorstelling van de quilts die er zijn geshowd. Als je er op klikt kan je de foto's in het groot zien en ook downloaden als je dat wil.

Pauline, Mariet, Gonny en ik hebben het weer leuk gevonden om deze regiodag voor te bereiden. Maar ik denk dat we nu allemaal moe (maar voldaan) op de bank liggen met de voetjes omhoog.

Veel kijkplezier!


8 reacties:

Gonny

Lekker/leuk dat je ondanks dat je heel graag wilde gaan zitten met het voetje omhoog toch bezig bent geweest om de 'show' in orde te maken. Heb ik de quilts ook kunnen zien!

Aart

Dat ziet er erg leuk uit en wat een ijver! Jacqueline en ik organiseren onze regiodag a.s. maandag, ik hoop op net zo veel ijver.
http://quiltaart.blogspot.nl

pauline

Het was weer gezellig en inderdaad, ik lig ook met de voetjes hoog. De honden moeten vandaag maar genoegen nemen met de tuin, haha

pauline
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
katrien

Wat een leuk idee zo'n sudoku quilt.Kan heel goed in resten verwerkt worden.

Rose-Anne

Wat is er toch weer veel moois geproduceerd in Limburg!! Prachtige show & tell. Jammer dat ik er deze keer niet bij kon zijn.

Sabine

Ik vond het erg leuk om mijn allereerste regiodag bij jullie mee te maken. Wie weet tot een volgende keer, in Limburg of in Brabant ;-) !

Marianne

Prachtige quilts alweer, wat een productie!
groetjes Marianne