CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 20 september 2013

Aan de slag!


Nee, dit is niet een nieuwe quilt. Dit is de achterkant van de Hope-quilt voor Teun. Ik had een pakket uit Amerika besteld en heb nogal wat stofjes over. Goed voor een leuke achterkant. Deze achterkant heb ik vanmorgen in elkaar gezet.

 En omdat ik toch bezig was, dacht ik: waarom niet meteen de bies geknipt? Ook deze wordt van de resten gemaakt. Alle restjes in repen van 5 cm gesneden. Inmiddels zitten ze ook al in elkaar. Straks even dubbel strijken en dan bewaren tot de quilt gequilt is.

En over welke quilt heb ik het alweer?
Nou, over deze! Inmiddels heb ik er ook een smal randje aan gezet (van de resten natuurlijk). De foto is met mijn smartphone gemaakt en ik zie nu dat-ie wat wazig is. Maar de quilt is echt heel scherp hoor!
Nu nog de Farmers Wife afquilten (ben inmiddels de rand aan 't quilten), en dan kan ik met deze quilt aan de slag. Ik dacht hem eerst machinaal te laten quilten, maar de quilt heeft zo'n verhaal (voor mijn zoon als herinnering aan zijn vader die aan ALS is gestorven), dat ik vind dat ik hem zelf moet quilten. Ik hoef me de komende tijd dus niet te vervelen.....  (als je goed kijkt, zie je de bruine rand van de Farmers Wife onder deze quilt uit komen. Die had ik ook even op de grond gelegd om te bekijken en te genieten)

8 reacties:

marie-louise

Mooi geworden Marion.

Quibi

Prachtige quilt! En wat een mooie herinnering!

Lida

Wordt een heel bijzondere en geliefde quilt! En met de herinnering aan zijn vader en jouw hand die hem quiltte zal het een levenslang souvenir van zijn jeugd zijn!
Fijne weekend,
Lida

conny's quilts

Wat een mooie quilt is dit geworden, je blijft er naar kijken.

Anja.M

Een prachtige quilt Marion.
Quilt groetjes Anja.

Anneke

een mooie en warme herinnering quilt....

pauline

Go girl, go!

CRAFTY VIDEOS TIPS

Ik gotLittle Birdie Secrets .. Ik vond je website en net om mijn weg hier weet van wat ik tot nu toe gezien het fantastisch houden het super werk ik moet nu gaan, maar ik heel veel succes terug zeer binnenkort om alles wat je mensen. graphics zijn erg mooi. het is een fantstic website super werk. WWW.WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET (die je misschien leuk de ambachten tips) het prachtige kleuren komen terecht op mijn website er misschien wat goede informatie daar je kan hebben om rond te kijken op de website mijn gastenboek en vertel al je vrienden. heel erg bedankt en hebben een (gelukkig vakantie, vrolijke kerst) als u het niet erg vindt, als je mijn website bezoekt (aub) laat me weten wat je denkt reely van de website en het allemaal informatie. laat je antwoord in mijn gastenboek dat op de bodem van de webpagina op de linkerkant en ik dank u zeer, en hebben een Gelukkig Nieuwjaar. deze patronen zijn gewoon prachtig mooi werk.