CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 2 november 2013

Regiodag Quiltersgilde Limburg: een tipje van de sluier


Volgende week vrijdag, 8 november, is weer onze regiodag in Limburg. Dat gaat vast weer heel gezellig worden. We zitten weer tot de nok toe vol met deelnemers. En mijn voorbereidingen zijn, een week vóór de regiodag, al helemaal klaar. Wat een rustige laatste week gaat dat worden. Het is al vaak heel anders geweest....

Mijn voorbeeldquiltje is al een tijdje klaar en hangt al bij mij in de woonkamer. Nee dames, nu niet allemaal stiekem aan mijn huis voorbij rijden om te zien wat we gaan maken. Dat blijft tot volgende week een geheim!! Maar een klein tipje van de sluier wil ik wel optillen: Zie de foto: zo ziet mijn quiltje er uit. Hoe het er precies uitziet, daarvoor moeten jullie nog een weekje wachten.