CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 27 november 2013

Wie zoet is krijgt lekkers....


..... en heel veel cadeaus!!!

Vandaag hadden we met onze bee Quilt, Queck & Quatsj voor het eerst een sinterklaasfeestje gehouden. In navolging van de KERSTruil op internet, hebben wij onze eigen SINTruil georganiseerd.
We hebben lootjes getrokken en moesten cadeautjes maken of kopen met de letters van SINT.
Daar zijn we soms heel creatief in geweest: zo kreeg ik een Ipadscreencleaner, wat eigenlijk een soort doekje (maar dan beestje) is om het beeldscherm van de laptop stofvrij te maken, en Pauline kreeg een Ideeënopschrijfboekje, want voor de N van Notitieboekje had ik al iets anders gekocht ;-)



Dit is een foto van mijn cadeaus die Pauline voor me gemaakt/gekocht had. Voor de S had iedereen een Selfgemaakt Speldenkussen gekregen. Pauline had het mijne geborduurd. Zie je het op de foto???

En dit waren we toen ons hart nog vol verwachting klopte (zonder mij, ik heb de foto gemaakt):



2 reacties:

pauline

Op de foto's ziet het er net gezellig als dat het vanmorgen was. Vraagje : van wie had je de koffiemelk gekregen, hihi?

pauline
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.