CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 8 december 2013

Een kerstaffo



Dit gaat de winter van de affo's worden. Ik voel het aan mijn koude teen die door mijn kapotte sok naar buiten piept en ik zie het aan de stapel quilts die gereed liggen om gequilt te worden of zelfs al bijna klaar zijn. Een van de affo's is deze kerstquilt.

Twee kerstmissen geleden ben ik in de kerstvakantie begonnen met stitcheries.

Nadat ik vorig jaar in de zomer in Ierland een leuke kerst layer cake had gescoord, ben ik (weer in de kerstvakantie) de stitcheries in de blokken gaan naaien en ook had ik al wat tussenblokken klaar.



Maar omdat ik me juist met het middenblok had versneden, en de kerstvakantie  voorbij was, belandden de blokjes in de kast.

Nu had ik natuurlijk tot de komende kerstvakantie kunnen wachten om verder te gaan met deze quilt, maar dan zou hij misschien pas volgend jaar kerst hangen of zelfs pas in 2015!!



En dus heb ik alle andere quilts aan de kant gelegd om deze kerstquilt al dit jaar op te kunnen hangen. En ja hoor, sinds deze week hangt- ie!
Op naar het volgende quiltproject:  ik wil nog proberen de hopequilt voor kerst cq de verjaardag van Teun af te krijgen. 27 van de 40 sterren zijn gequilt. Opschieten dus!!!

4 reacties:

pauline

De quilt is erg mooi geworden. Hij is nu goed in zijn geheel te zien. U hij ophangt. Op naar de volgende Affo!

ginny brinkman

Wat een leuke quilt. Ik vind de stitcheries geweldig.

marie-louise

Hangt er mooi bij.

Lida

Hij is enig geworden en hangt daar perfect! Succes met je volgende, groetjes
Lida