CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 22 augustus 2014

Da's lang geleden...




...... Dat ik iets op mijn blog heb geschreven.....

ik ben een poosje letterlijk onthand geweest; in juni was ik met mijn racefiets gevallen en had daarbij mijn rechter pols gebroken. Het gevolg: een operatie, pinnen, gips. Dat betekende: niet autorijden, douchen  met een zak om de arm, allerlei dingen in huis die ik niet kon doen, met 1 hand typen etc.
Van mijn hobby quilten kwam daardoor natuurlijk ook niets terecht.

Inmiddels is het gips er af en zijn ook de pinnen weer verwijderd. Dus, hoewel met name de spieren weer op krachten moeten komen en de pols nog wat soepeler moet worden, het is weer tijd om te handwerken!!

Ik ben op vakantie begonnen om een voorbeeld te maken voor de regiodag in Limburg in november. Maar weer thuisgekomen zag ik allerlei UFO's (Un Finished Objects) die schreeuwden om AFFO te mogen worden. Dus maar begonnen met de Farmers Wife Quilt (hij heeft nog geen andere naam) die alleen nog maar de biezen nodig had. Sinds gisteravond is ze klaar. Vanmorgen heeft ze een lekker badje in de wasmachine gehad en daarna is ze heerlijk gedroogd in de droger. Nu is ze lekker fluffig. 



En dan heb ik ook nog de bloemetjes top van enkele jaren geleden; elke woensdag werd er een bloempje op het blog gezet. Ook die quilt is er hoog nodig aan toe om afgemaakt te worden. Dus gisteren gedubbeld op tafel en malletjes gemaakt voor het quiltpatroon. Misschien ga ik vanavond wel al beginnen met quilten!!

Hoe staat het met jullie UFO's?

1 reacties:

Lida

Daar wordt volgende week weer aan gewerkt, heb wel een affo ondertussen maar er liggen nog stapels ufo's! Jouw affo is echt gaaf en dat is bij mij nog steeds een ufo!
Veel plezier met je steekjes, fijn dat je weer kunt handwerken!
Groetjes
Lida