CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 11 november 2015

Een jaar verder....

Oei oei, ik zie dat het bijna een jaar geleden is dat ik een bericht op mijn blog plaatste. En ik moet bekennen dat ik ook nauwelijks andere blogs lees. Alles gaat tegenwoordig zo veel sneller dan vroeger (hoor haar!). Een Facebook berichtje is gewoon veel sneller te lezen dan een blog en dus kan je er meer lezen. Ik denk dat velen dat wel herkennen. En daarnaast heb ik het heel druk met mijn werk waardoor van quilten zeer weinig komt. En van de andere kant ben ik wel aan het haken geslagen wat ik vroeger ECHT NIET KON! Met haken hoef je toch wat minder op te letten en hoef ik nog niet persé mijn leesbril op te zetten.

Wat ik zoal gehaakt heb? Nou dit:

ha ha, toch weer dekens hè, alsof ik er nog niet genoeg heb..... Het zijn de CAL 2014 en 2015 (via Facebook natuurlijk)

Maar vorige week vrijdag was onze Regiodag in Limburg en als ik al die quilts zie, dan borrelen de ideeën weer op en wil ik weer aan de slag. Maar er liggen nog zo veel quilts die niet af zijn... Stiekem hoop ik op een strenge winter en dat het zo veel sneeuwt dat ik met geen mogelijkheid naar mijn werk kan en dus dagen achtereen verplicht thuis moet blijven. Wat zou ik dan veel (hand)werk af kunnen maken!

Om jullie mee te kunnen laten genieten van de Regiodag, ga ik op korte termijn links in de balk weer wat foto's plaatsen (het lukt nu nog niet). Alvast veel plezier met het kijken en misschien ook wel ideeën opdoen!

Een link in dit bericht werkt wel. Dus klik HIER

groetjes van Marion

3 reacties:

Madammeke Ongeduld

je haakwerk is prachtig en de kleuren kombineren mooi, dat je een strenge winter wil is ook ok,ik wil dat ook,ga wel niet werken maar het is gezelliger binnen

Terray

Super mooie dekens!! Niet alleen via Facebook hoor, ook te vinden op de blog ;-)
Ik snap wat je bedoeld....op facebook heb je snel een berichtje geplaatst. Een like geven of krijgen en het is goed. Bloggen kost iets meer tijd maar ik blijf het toch nog steeds erg leuk vinden.

Lieve groetjes Tertia

Lida

Hé leuk om weer wat van je te horen! Nu ik kan momenteel ook niet zoveel bloggen als eerder, maar ik doe het nu alleen als ik echt iets te vertellen of te showen heb en dat bevalt prima, op fb alleen wat korte berichtjes is wel heel makkelijk om toch bij te blijven! Je hebt trouwens twee gave dekens gehaakt! Groetjes
Lida