CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 13 februari 2016

Hoe lang doe je nou over zo'n deken?


Elke quilter kent 'm wel, de vraag: hoe lang doe je nou over zo'n deken?

En dan denk je: tja, wat moet ik nu zeggen? Want ik ben nooit met één "deken" tegelijk bezig, dus hoe lang doe je nu over een quilt? Ik zeg meestal: "ongeveer een jaar of zo". Maar dat kan ik van mijn nieuwe AFFO niet zeggen! Ik heb echt terug moeten zoeken via mijn blog, en toen zag ik tot mijn verbijstering dat ik in 2010 aan deze quilt ben begonnen. Het was het project "one flower wednesday", waar menig quilter aan meedeed. Elke woensdag lieten we onze bloemen op het internet zien. Tussendoor heb ik aan een aantal andere quilts gewerkt die voorrang kregen. Zo gaat dat nou eenmaal....

En zo zag ik ook via mijn eigen blog dat ik in augustus 2014 ben gestart met quilten. Dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen. In de zomer quilt ik nauwelijks en 's winters slechts een beetje meer ;-)
Nu is mijn oma's bloementuin na twee quiltwinters dan toch eindelijk klaar. Hij hangt even in de woonkamer op voor de foto maar hij zal snel weer in de mand belanden, waar hij in lag toen hij nog geen AFFO was. En als het dan 's avonds een beetje fris is, gaat-ie weer lekker over mijn benen, net zoals ik deed toen ik hem nog aan 't quilten was. Eigenlijk is er dus weinig veranderd......

groeten,
Marion