CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 28 februari 2016

Weer een AFFO



Ik heb weer een quilt klaar! En weer moest ik via mijn blog opzoeken wanneer ik aan de quilt was begonnen. En niet schrikken; dat was in 2009! Ongelooflijk dat ik mijn tops (want die was klaar in 2010) zo lang kan laten liggen.....

Waarom hij was blijven liggen? Ik had het witte biesje niet mooi recht genaaid en daarover was ik ontevreden. En toen is de top, echt waar, meer dan 4 jaar blijven liggen. Afgelopen kerstvakantie heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de bies en rand losgehaald. Maar dat maakte nog niet dat ik de moed had om verder te gaan. Gelukkig kwam quiltkennis Marie-Louise in beeld. Zij heeft deze quilt niet alleen machinaal doorgequilt, maar heeft ook voor mij de witte bies en de rand vastgezet.

En zo ben ik nu helemaal gelukkig dat ik weer een quilt af heb. En dat is nog niet alles. Binnenkort volgt nog meer!

De blokken van deze sampler zijn overigens gemaakt van slechts 1 malletje; een driehoek. Wil je de losse blokjes zien, kijk dan bij het label "sampler".

2 reacties:

Lida

Ja echt een mooi resultaat en fijn dat hij af is en ik denk dat we allemaal wel eens tegen zoiets aanhikken en daarom is het soms nog fijner om een affo te hebben!
Groetjes
Lida

Karen

I like the red fabrics you used.